Landing Pages

Zwiększ konwersję dzięki dedykowanym stronom docelowym

PIĘĆ

5
Landing
Pages

499 zł

99,80 zł / strona docelowa

DZIESIĘĆ

10
Landing
Pages

899 zł

89,90 zł / strona docelowa

PIĘTNAŚCIE

15+
Landing
Pages

od 1199 zł

79,93 zł / strona docelowa

Zwiększ konwersję swojej strony

Dzięki dedykowanym landing pages, odwiedzający Twoją stronę będą otrzymywali treść, która w pełni spełnia oczekiwania ich wyszukiwań. Odwiedzający stronę docelową nie będą rozproszeni innymi elementami Twojej witryny lub innymi produktami. Na użytkowników czeka tylko jedno zadanie - wykonanie akcji, która jest celem Twojego biznesu.

Dedykowany layout

Wszystkie strony docelowe będą designem nawiązywały do Twojej głównej witryny, jednakże będą jeszcze bardziej uproszczone, aby odwiedzający stronę mogli łatwiej dokonać konwersji. Grafika landing pages będzie również nawiązywała do słów kluczowych wpisywanych przez odwiedzających stronę docelową.

Landing pages dla lepszego SEO

Strony docelowe, które będą w przejrzysty sposób prezentowały Twoje poszczególne produkty lub usługi to dodatkowa treść w Twojej witrynie. Landingi zostaną dostosowane pod kątem SEO. Dzięki temu Twoja strona internetowa będzie jeszcze lepiej oceniana przez Google i pozytywnie wpłyniesz na jej pozycjonowanie .

Lepsze wyniki kampanii AdWords

W skład Quality Score Twoich słów kluczowych w kampanii AdWords wchodzi trafność strony docelowej. Dzięki oferowanym przez nas landing pages, przygotujemy strony dedykowane Twoim poszczególnym słowom kluczowym w kampanii. Landingi zostaną odpowiednio zoptymalizowane pod kątem wymogów Google, aby Twój QS był wyższy, CPC niższe, konwersja wyższa, a marketing online jeszcze bardziej opłacalny.

Analityka internetowa

Wszystkie strony posiadają możliwość połączenia śledzenia konwersji celu z Google Analytics. Dzięki temu z łatwością możesz sprawdzić skuteczność landing pages.

Zastanawiasz się ile stron docelowych powinieneś stworzyć, aby poprawić skuteczność swojej kampanii? Może chcesz przetestować mniejszą liczbę Landing Pages?
Doradzimy jak optymalnie wykorzystać budżet. Skontaktuj się z nami!

Najczęstsze pytania o strony docelowe - Landing Pages

Do czego są mi potrzebne Landing Pages?

Strony docelowe pomagają w pozycjonowaniu ważnych fraz, które mogą wyszukiwać Twoi potencjalni użytkownicy lub klienci w wyszukiwarce Google. Ponadto, landing pages są istotnym elementem podczas prowadzenia kampanii AdWords. Warto, aby każde słowo kluczowe, które wykorzystujesz w swojej kampanii miało dedykowany landing page. Wpłynie to pozytywnie na wyniki jakości Twoich słów kluczowych (Quality Score) oraz na koszt kliknięcia w reklamę (CPC). Strona docelowa dedykowana słowom kluczowym jest gwarancją, że odwiedzający stronę internetową znajdzie informacje na temat tego, czego poszukiwał w wyszukiwarce.

Jak powinien być zbudowany Landing Page?

Twoje landing pages mają jedno, podstawowe zadanie - nakłonić jak największą ilość odwiedzających stronę do dokonania pożądanej czynności. Może być to wypełnienie formularza kontaktowego, zapisanie się do newslettera, pobranie eBooka lub po prostu dokonanie zamówienia Twojego produktu. Budowa strony docelowej powinna być przejrzysta i zawierać dobrze widoczny przycisk wzywający do akcji Call-To-Action. 

Dla których fraz warto stworzyć Landing Pages?

Zacznij od słów kluczowych, które są dla Ciebie najistotniejsze w pozycjonowaniu, tj. frazy, które mają duży potencjał, ale są obecnie wyświetlane na niskich pozycjach. Zajrzyj również do swojego konta Google AdWords i sprawdź, które słowa kluczowe mają niski wynik jakości. Jeżeli uważasz, że niski Quality Score nie jest wynikiem słabej treści reklamy, warto abyś poprawił stronę docelową przypisaną do danego słowa kluczowego. Pamiętaj, że wyższa jakość słowa kluczowego to w efekcie niższy koszt konwersji. 

Czy Landing Pages powinny nawiązywać do wyglądu mojej strony głównej?

Strony docelowe muszą być przede wszystkim skuteczne i w sposób klarowny zachęcać odwiedzających do wykonania zamierzonej akcji na Twojej stronie. Oczywiście, warto aby landing page nawiązywał wizualnie do Twojej strony głównej, ale pamiętaj, że Twoja strona główna może pełnić trochę inne zadanie niż landing page. Dlatego, dopuszczalna jest zmiana layoutu na taki, który zagwarantuje jak najwyższą liczbę konwersji - użytkowników, którzy dokonają pożądanej czynności.