Kampanie Google AdWords

MINI

599 zł

400 zł na kliknięcia + 199 zł za obsługę kampanii

Założenie konta AdWords

Jeżeli decydujesz się na prowadzenie kampanii Google AdWrods, pierwszym krokiem jest oczywiście założenie konta, które umożliwia zarządzanie reklamami oraz przypisanymi im słowami kluczowymi. Na szczęście, nie musisz się przejmować kwestiami związanymi z kontem AdWords, gdyż zakupując u nas pakiet MINI gwarantujemy pełną obsługę związaną z założeniem i prowadzeniem konta. Jeśli posiadasz już konto Google to gwarantujemy uporządkowanie i optymalizację grup reklam. 

Integracja z Google Analytics

Kampanie AdWords to inwestycja, która musi się Tobie opłacać. Opłacalność kampanii oceniana jest na podstawie pozyskanych przez Twoją stronę internetową potencjalnych klientów lub użytkowników. Celem (zwanym również konwersją) prowadzenia kampanii AdWords może być wypełnienie formularza kontaktowego czy po prostu zakupienie w dostępnych sklepie produktów. Integracja konta Google AdWords oraz Google Analytics umożliwia śledzenie wykonywanych czynności przez osoby, które kliknęły w reklamy. Dzięki temu będziesz dokładnie wiedział, ile osób przywędrowało na Twoją stronę dzięki kampanii i wykonało pożądaną czynność - konwersję. Pakiet MINI zawiera pełną integrację miedzy kontami Analytics i AdWords, która umożliwia dokładne śledzenie celów Twojej kampanii reklamowej.  

Dobór słów kluczowych

Twoje reklamy będą się pojawiały użytkownikom wyszukiwarki Google, którzy poszukują informacji na temat powiązany z Twoją działalnością. Jeżeli prowadzisz sklep sportowy i w swojej ofercie posiadasz piłki do kosza, reklamy Twoich piłek będą się pojawiały, kiedy użytkownik wpisze w wyszukiwarce np. "piłka do koszykówki". Niezmiernie ważne jest, aby dobrać odpowiednie słowa kluczowe w kampanii AdWords, które będą trafiały w potrzeby Twoich potencjalnych klientów. W pakiecie MINI oferujemy dobór słów kluczowych do specyfiki Twojej działalności. Jeżeli posiadasz już bazę słów kluczowych, jesteśmy w stanie ją rozbudować i zoptymalizować.

Stworzenie reklam AdWords

Mamy już założone konto, dobraliśmy słowa kluczowa, teraz możemy przejść do najważniejszej części kampanii AdWords - treści reklam. Stworzymy treści, które będą zachęcały użytkowników wyszukiwarki Google do zapoznania się z Twoją ofertą. Ponadto, będziemy regularnie testować treści reklam, aby ciągle je ulepszać i jednocześnie nakłaniać większą ilość użytkowników do skorzystania z Twojej oferty.

Optymalizacja stawek

Kampanie PPC (Pay Per Click), jak sama nazwa wskazuje, cechują się opłatą reklamodawcy za każde kliknięcie dokonane przez użytkownika - Twojego potencjalnego klienta. W pakiecie MINI gwarantujemy optymalizację stawek za kliknięcie. Sprawimy, że budżet zostanie optymalnie wykorzystany, a na Twoją stronę przywędruje większa liczba użytkowników.

MEDIUM

849 zł

600 zł na kliknięcia + 249 zł za obsługę kampanii

Założenie konta AdWords

Jeżeli decydujesz się na prowadzenie kampanii Google AdWrods, pierwszym krokiem jest oczywiście założenie konta, które umożliwia zarządzanie reklamami oraz przypisanymi im słowami kluczowymi. Na szczęście, nie musisz się przejmować kwestiami związanymi z kontem AdWords, gdyż zakupując u nas pakiet MEDIUM gwarantujemy pełną obsługę związaną z założeniem i prowadzeniem konta. Jeśli posiadasz już konto Google to gwarantujemy uporządkowanie i optymalizację grup reklam.

Integracja z Google Analytics

Kampanie AdWords to inwestycja, która musi się Tobie opłacać. Opłacalność kampanii oceniana jest na podstawie pozyskanych przez Twoją stronę internetową potencjalnych klientów lub użytkowników. Celem (zwanym również konwersją) prowadzenia kampanii AdWords może być wypełnienie formularza kontaktowego czy po prostu zakupienie w dostępnych sklepie produktów. Integracja konta Google AdWords oraz Google Analytics umożliwia śledzenie wykonywanych czynności przez osoby, które kliknęły w reklamy. Dzięki temu będziesz dokładnie wiedział, ile osób przywędrowało na Twoją stronę dzięki kampanii i wykonało pożądaną czynność - konwersję. Pakiet MEDIUM zawiera pełną integrację miedzy kontami Analytics i AdWords, która umożliwia dokładne śledzenie celów Twojej kampanii reklamowej.  

Dobór słów kluczowych

Twoje reklamy będą się pojawiały użytkownikom wyszukiwarki Google, którzy poszukują informacji na temat powiązany z Twoją działalnością. Jeżeli prowadzisz sklep sportowy i w swojej ofercie posiadasz piłki do kosza, reklamy Twoich piłek będą się pojawiały, kiedy użytkownik wpisze w wyszukiwarce np. "piłka do koszykówki". Niezmiernie ważne jest, aby dobrać odpowiednie słowa kluczowe w kampanii AdWords, które będą trafiały w potrzeby Twoich potencjalnych klientów. W pakiecie MEDIUM oferujemy dobór słów kluczowych do specyfiki Twojej działalności. Jeżeli posiadasz już bazę słów kluczowych, jesteśmy w stanie ją rozbudować i zoptymalizować.

Stworzenie reklam AdWords

Mamy już założone konto, dobraliśmy słowa kluczowa, teraz możemy przejść do najważniejszej części kampanii AdWords - treści reklam. Stworzymy treści, które będą zachęcały użytkowników wyszukiwarki Google do zapoznania się z Twoją ofertą. Ponadto, będziemy regularnie testować treści reklam, aby ciągle je ulepszać i jednocześnie nakłaniać większą ilość użytkowników do skorzystania z Twojej oferty.

Optymalizacja stawek

Kampanie PPC (Pay Per Click), jak sama nazwa wskazuje, cechują się opłatą reklamodawcy za każde kliknięcie dokonane przez użytkownika - Twojego potencjalnego klienta. W pakiecie MEDIUM gwarantujemy optymalizację stawek za kliknięcie. Sprawimy, że budżet zostanie optymalnie wykorzystany, a na Twoją stronę przywędruje większa liczba użytkowników.

Rozszerzenia reklam

W pakiecie MEDIUM oferujemy dodatkowe rozszerzenia Twoich reklam AdWords. Pod treścią reklam będą dodatkowo pojawiały się linki do poszczególnych podstron Twojej witryny lub alternatywnych produktów. Ponadto, użytkownicy urządzeń mobilnych będą mieli możliwość telefonicznego kontaktu z Twoją firmą już z poziomu wyszukiwarki, za pomocą jednego przycisku.  Nowością są również "rozszerzenia objaśnień", które dają możliwość wprowadzenia dodatkowych informacji mających na celu przekonanie użytkowników, że Twoja oferta jest naprawdę najlepszym rozwiązaniem.

Kampanie mobilne

Twoje reklamy będą wyświetlane również użytkownikom korzystających z urządzeń mobilnych. Liczba osób korzystających z internetu za pomocą swoich smartfonów jest coraz większa. Warto, aby Twoja oferta docierała również do nich! W pakiecie MEDIUM gwarantujemy odpowiednią optymalizację kampanii AdWords pod kątem urządzeń mobilnych. 

Remarketing

Podczas prowadzenia kampanii, Twoją stronę odwiedzi wielu potencjalnych klientów. Dzięki remarketingowi w pakiecie MEDIUM użytkownicy zostaną zapisani do bazy remarketingowej. W przyszłości będziesz mógł ponownie kierować swoje reklamy np. banerowe do osób, które już odwiedziły Twoją witrynę i były potencjalnie zainteresowane ofertą i produktami.

Raportowanie

Wszystkie działania w obrębie kampanii AdWords zostaną przez nas zestawione w comiesięcznym raporcie. Będziesz dokładnie wiedział ilu użytkowników odwiedziło Twoją witrynę internetową, ile średnio kosztowało kliknięcie użytkownika w Twoją reklamę, ilu użytkowników dokonało konwersji. Dodatkowo, doradzimy jakie zmiany powinny być wprowadzone, aby Twoja kampania była jeszcze bardziej wydajna i przynosiła Ci wyższe zyski! 

PRO

od 1399 zł

Od 1000 zł na kliknięcia + od 399 zł za obsługę kampanii

Założenie konta AdWords

Jeżeli decydujesz się na prowadzenie kampanii Google AdWrods, pierwszym krokiem jest oczywiście założenie konta, które umożliwia zarządzanie reklamami oraz przypisanymi im słowami kluczowymi. Na szczęście, nie musisz się przejmować kwestiami związanymi z kontem AdWords, gdyż zakupując u nas pakiet PRO gwarantujemy pełną obsługę związaną z założeniem i prowadzeniem konta. Jeśli posiadasz już konto Google to gwarantujemy uporządkowanie i optymalizację grup reklam.

Integracja z Google Analytics

Kampanie AdWords to inwestycja, która musi się Tobie opłacać. Opłacalność kampanii oceniana jest na podstawie pozyskanych przez Twoją stronę internetową potencjalnych klientów lub użytkowników. Celem (zwanym również konwersją) prowadzenia kampanii AdWords może być wypełnienie formularza kontaktowego czy po prostu zakupienie w dostępnych sklepie produktów. Integracja konta Google AdWords oraz Google Analytics umożliwia śledzenie wykonywanych czynności przez osoby, które kliknęły w reklamy. Dzięki temu będziesz dokładnie wiedział, ile osób przywędrowało na Twoją stronę dzięki kampanii i wykonało pożądaną czynność - konwersję. Pakiet PRO zawiera pełną integrację miedzy kontami Analytics i AdWords, która umożliwia dokładne śledzenie celów Twojej kampanii reklamowej.  

Dobór słów kluczowych

Twoje reklamy będą się pojawiały użytkownikom wyszukiwarki Google, którzy poszukują informacji na temat powiązany z Twoją działalnością. Jeżeli prowadzisz sklep sportowy i w swojej ofercie posiadasz piłki do kosza, reklamy Twoich piłek będą się pojawiały, kiedy użytkownik wpisze w wyszukiwarce np. "piłka do koszykówki". Niezmiernie ważne jest, aby dobrać odpowiednie słowa kluczowe w kampanii AdWords, które będą trafiały w potrzeby Twoich potencjalnych klientów. W pakiecie PRO oferujemy dobór słów kluczowych do specyfiki Twojej działalności. Jeżeli posiadasz już bazę słów kluczowych, jesteśmy w stanie ją rozbudować i zoptymalizować.

Stworzenie reklam AdWords

Mamy już założone konto, dobraliśmy słowa kluczowa, teraz możemy przejść do najważniejszej części kampanii AdWords - treści reklam. Stworzymy treści, które będą zachęcały użytkowników wyszukiwarki Google do zapoznania się z Twoją ofertą. Ponadto, będziemy regularnie testować treści reklam, aby ciągle je ulepszać i jednocześnie nakłaniać większą ilość użytkowników do skorzystania z Twojej oferty.

Optymalizacja stawek

Kampanie PPC (Pay Per Click), jak sama nazwa wskazuje, cechują się opłatą reklamodawcy za każde kliknięcie dokonane przez użytkownika - Twojego potencjalnego klienta. W pakiecie MEDIUM gwarantujemy optymalizację stawek za kliknięcie. Sprawimy, że budżet zostanie optymalnie wykorzystany, a na Twoją stronę przywędruje większa liczba użytkowników.

Rozszerzenia reklam

W pakiecie PRO oferujemy dodatkowe rozszerzenia Twoich reklam AdWords. Pod treścią reklam będą dodatkowo pojawiały się linki do poszczególnych podstron Twojej witryny lub alternatywnych produktów. Ponadto, użytkownicy urządzeń mobilnych będą mieli możliwość telefonicznego kontaktu z Twoją firmą już z poziomu wyszukiwarki, za pomocą jednego przycisku.  Nowością są również "rozszerzenia objaśnień", które dają możliwość wprowadzenia dodatkowych informacji mających na celu przekonanie użytkowników, że Twoja oferta jest naprawdę najlepszym rozwiązaniem.

Kampanie mobilne

Twoje reklamy będą wyświetlane również użytkownikom korzystających z urządzeń mobilnych. Liczba osób korzystających z internetu za pomocą swoich smartfonów jest coraz większa. Warto, aby Twoja oferta docierała również do nich! W pakiecie PRO gwarantujemy odpowiednią optymalizację kampanii AdWords pod kątem urządzeń mobilnych. 

Remarketing

Podczas prowadzenia kampanii, Twoją stronę odwiedzi wielu potencjalnych klientów. Dzięki remarketingowi w pakiecie PRO użytkownicy zostaną zapisani do bazy remarketingowej. W przyszłości będziesz mógł ponownie kierować swoje reklamy np. banerowe do osób, które już odwiedziły Twoją witrynę i były potencjalnie zainteresowane ofertą i produktami.

Raportowanie tygodniowe

Wszystkie działania w obrębie kampanii AdWords zostaną przez nas zestawione w comiesięcznym lub cotygodniowym raporcie. Będziesz dokładnie wiedział ilu użytkowników odwiedziło Twoją witrynę internetową, ile średnio kosztowało kliknięcie użytkownika w Twoją reklamę, ilu użytkowników dokonało konwersji. Dodatkowo, doradzimy jakie zmiany powinny być wprowadzone, aby Twoja kampania była jeszcze bardziej wydajna i przynosiła Ci wyższe zyski! 

Strony docelowe

Użytkownicy poszukujący w wyszukiwarce Google rozwiązań swoich problemów chcą trafiać na strony, które to rozwiązanie im zaoferują. Warto, aby każda reklama przypisana do słowa kluczowego wykorzystywanego w kampanii AdWords przekierowywała na dedykowaną stronę dostosowaną do konkretnej frazy wyszukiwanej przez Twojego potencjalnego klienta. W pakiecie PRO oferujemy specjalną zniżkę na strony docelowe (langing pages), które zostaną dostosowane do Twoich słów kluczowych. Zaletą dedykowanych stron jest również większa wiarygodność Twojej witryny w oczach Google. To sprawi, że kampania będzie jeszcze bardziej wydajna, a kliknięcia w reklamę AdWords jeszcze tańsze. 

Zastanawiasz się jaki budżet będzie optymalny dla Twojej kampanii? A może chcesz spróbować zaistnieć w internecie z mniejszym budżetem?
Doradzimy jak optymalnie wykorzystać budżet. Skontaktuj się z nami!

Najczęstsze pytania o Google AdWords

Gdzie pojawiają się reklamy AdWords?

Reklamy z kampanii AdWords pojawiają się użytkownikom wyszukiwarki Google. Stronę z wynikami wyszukiwania (SERP - Search Engine Results Page) możemy podzielić na dwie sekcje - wyników organicznych oraz wyników płatnych. Właśnie wyniki płatne są reklamami AdWords i pojawiają się one ponad wynikami organicznymi, zajmując trzy pierwsze pozycję na stronie wyszukiwania oraz obszar po prawej stronie. Reklamy łatwo rozpoznać, gdyż są one odznaczone żółtym przyciskiem "Reklama".

Czy im więcej zapłacę za kliknięcie, tym wyżej będą się wyświetlały moje reklamy?

Na szczęście tak to nie działa. Chociaż, na początku funkcjonowania, system AdWords faktycznie opierał się tylko o stawki za kliknięcie (CPC - cost per click). Dzisiaj, o tym czy reklama będzie wyświetlana wyżej czy nie, nie decyduje tylko grubość portfela reklamodawcy. Google decyduje o pozycji reklam przeprowadzając zaawansowaną licytację pomiędzy reklamodawcami. O wygranej nie decyduje tylko stawka za kliknięcie, ale również jakość reklamy - nazywana Quality Score. Treść reklamy oraz jakość strony docelowej są składnią Quality Score. Dzięki temu jeden reklamodawca może wydawać dziesiątki złotych na kliknięcie, ale to i tak aukcje może wygrać reklamodawca, którego treści reklam odpowiadają słowom kluczowym, a strony docelowe dostarczają odpowiednią treść dla klikających w reklamy AdWords.    

Czy wystarczy stworzyć kampanię AdWords i w kolejnych miesiącach tylko dokonywać wpłat?

Twoje kampanie AdWords powinny być stale nadzorowane, aby mogły osiągać najlepsze wyniki. Nie wystarczy utworzyć kampanii i w następnych miesiącach tylko przelewać dodatkowe pieniądze. Optymalizacja stawek za kliknięcie, poprawa treści reklam, aby były one jeszcze chętniej klikane, czy nadzór słów wykluczających to tylko niektóre działania, które muszą być podejmowane regularnie. Zarządzanie kampanią jest czasochłonne, ale warto inwestować czas w ich nadzór, aby kampania AdWords osiągała swoje cele biznesowe.

Czy AdWords wpływa na pozycjonowanie?

Kampanie AdWords nie wpływają na organiczne pozycje Twojej witryny. Możemy tu jedynie mówić o ich pozytywnym wpływie na klikalność wyników organicznych. Użytkownicy uważają witryny, które pojawiają się na górze wyników organicznych oraz które stosują reklamy AdWords, jako bardziej wiarygodne. Dzięki temu, chętniej sprawdzą Twoją ofertę niż propozycję konkurencji, która korzysta tylko z AdWords lub tylko osiąga wysokie wyniki organiczne. Warto dbać o pozycjonowanie oraz prowadzić kampanie AdWords jednocześnie.

Dlaczego warto stosować strony docelowe dostosowane do słów kluczowych?

Google chce dostarczać swoim użytkownikom reklamy witryn, które pokrywają się z wyszukiwanymi przez nich frazami. Warto, aby strony, na które będą prowadzić Twoje reklamy AdWords były dostosowane do zapytań użytkowników. Warto zatem dokonać odpowiedniej optymalizacji stron lub stworzyć dedykowane słowom kluczowym strony docelowe (landing pages). Strony nie tylko zachęcą użytkowników do dokonania pożądanych czynności na stronie, ale również pomogą obniżyć koszta prowadzenia kampanii AdWords, gdyż stawki za kliknięcie będą niższe.

Czy przed rozpoczęciem kampanii AdWords można przewidzieć liczbę kliknięć w ramach budżetu?

Tak, przed rozpoczęciem kampanii AdWords, jesteśmy w stanie przewidzieć jakie wyniki klikalności osiągną reklamy w wyszukiwarce Google. Są to dane szacunkowe, ale na pewno pomogą ocenić opłacalność prowadzenia kampanii. Pamiętaj, że celem reklam w Google jest przyciągnięcie jak największej liczby użytkowników, którzy będą potencjalnie zainteresowani Twoją ofertą. Warto zatem zadbać o budowę strony, aby użytkownicy zamieniali się w klientów.