Kolejna witryna oparta na WordPressie

Trzy składowe wyniku jakości (Quality Score) Twoich słów kluczowych w kampanii Google AdWords to przewidywany współczynnik klikalności, trafność reklamy oraz doświadczenie strony docelowej. Elementy te są szczególnie istotne dla poprawnej optymalizacji kampanii AdWords. Wynik jakości słów kluczowych pomoże obniżyć CPC i w efekcie zwiększyć ROI z kampanii. Przejmując prowadzenie kampanii AdWords naszych klientów, zauważyliśmy, że […]

Dobra informacja dla reklamodawców działających w sieciach społecznościowych, ale również dobry moment, aby zastanowić się nad rozszerzeniem promocji swoich usług i towarów na portalach Facebook oraz LinkedIn. Informacja ta jest szczególnie ważna dla osób działających w branży B2B – w przypadku reklam na LinkedIn oraz dla właścicieli i reklamodawców sklepów internetowych e-commerce zainteresowanych reklamami Facebook. […]

Dzisiaj piątek 13-go i dla wielu osób to wspaniały pretekst, aby niepowodzeniem obarczyć nieprzyjazny los. Przygotowaliśmy dla Ciebie 13 taktyk z zakresu marketingu online, które sprawią, że Twoja kampania online będzie omijała niepowodzenia szerokim łukiem 🙂 Marketing online jest niezmiernie rozbudowanym zagadnieniem. Opisane poniżej działania wymagają sporego poświęcenia czasu. Powinny być poprzedzone odpowiednimi założeniami strategicznymi. […]

CMS (Content Management System) to całe serce Twojej strony internetowej. To właśnie w wewnętrznym systemie zarządzania treścią możesz decydować o wyglądzie Twojej strony – treści, która się na niej znajduje, aktualnościach czy grafikach. Istnieje wiele różnych systemów ułatwiających zarządzanie treścią począwszy od WordPress, Joomla, Drupal, Presta i kończąc na dedykowanych systemach CMS tworzonych przez programistów […]

Pierwszym krokiem podczas tworzenia kampanii AdWords jest odpowiedni dobór słów kluczowych, które użytkownicy Google wpisują w wyszukiwarce i które jednocześnie pasują do oferty znajdującej się na Twojej stronie internetowej. W celu uniknięcia kosztów za kliknięcia przez osoby, które nie będą potencjalnie zainteresowane Twoją ofertą, istotny jest wąski dobór słów kluczowych. Z drugiej jednak strony zawężone […]

Dick Costolo (Twitter CEO) wykonał kawałek dobrej roboty i krótkie wpisy użytkowników z portalu społecznościowego Twitter pojawią się ponownie w wynikach wyszukiwania Google. Porozumienie pomiędzy Twitterem a gigantem Google umożliwi ‘niebieskim ptaszkom’ docieranie do nowych, potencjalnych użytkowników portalu. Jak informuje Bloomberg, wyniki porozumienia pomiędzy Twitterem a Google powinny być widoczne w SERPach jeszcze w pierwszej […]

Przykry jest fakt, że przejmując obowiązki pozycjonerskie stron internetowych po agencjach czy freelancerach, w większości przypadków, po pierwszej analizie strony dochodzimy do wniosku, że na stronie nie zostały dokonane podstawowe czynności poprawiające widoczność w wyszukiwarce. Wygląda na to, że pozycjonerzy wciąż pozostali w epoce farmerskiej – umieszczania linków w mało wartościowych katalogach, tzw. farmach linków. […]